2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle Bayburt'ta 14 bin 537 öğrenci karne aldı.
Karne töreni, Süleyman Ersoy İlkokulunda düzenlendi. Tören öncesinde okulun halk oyunları ekibi tarafından Bayburt barları oynandı. Öğrencilerin sergilediği gösteriler, il protokolü ve veliler tarafından ilgiyle izlendi.
Vali Mustafa Eldivan ve İl Milli Eğitim Müdürü Ömer Faruk Kahraman, sınıfları tek tek dolaşarak öğrencilerin karne sevincine ortak oldu. Vali Eldivan öğrencilere tatilde bol bol kitap okumalarını ve dinlenmelerini tavsiye etti.
Süleyman Ersoy İlkokulunda öğrenim gören 280 öğrenciye karnelerinin yanında çeşitli hediyeler de verildi. Öğrenciler, yaz tatiline girmenin mutluluğunu yaşadı.