banner472

Trabzon Havaalanı'ndan Hasan Kartal'a çirkin hareket

Trabzonspor Çaykur Rizespor karşılaşması sonrası Ankara'ya gitmek için Trabzon Havaalanı'na gelen Çaykur Rizespor Başakanı Hasan Kartal görevli tarafından defalarca güvenlik kabininden geçmesi istenince görevliye tepki gözterdi.

29 Şubat 2020 Cumartesi 22:46
Trabzon Havaalanı'ndan Hasan Kartal'a çirkin hareket

Çaykur Rizespor Başkanı Hasan Kartal, "Güvenlik görevlilerin tavırlarına sinirlendi. Güvenlik kabininden geçerken tekrar tekrar geçmesi istenen Kartal, görevlilere sinirlenerek "Her zaman aynı yapıyorsunuz yok ayakkabılarını çıkar, onu çıkar bunu çıkar" diyerek tepki gösterdi. Görevlinin el kol hareketleri ile cevap vermesi üzerine arbede yaşandı. Bu sırada bir polis memurunun Kartal'ın üzerine yürümeye çalıştığı görüntülere yansıdı. Çaykur Rizesporlu yöneticiler ve polisler araya girerek Hasan Kartal'ı sakinleştirmeye çalıştırdılar. Hasan Kartal ise ardından "Hayret bir şey!" diyerek sinirli bir şekilde oradan ayrıldı.

Son Güncelleme: 03.03.2020 10:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ne alakası var 2020-03-02 15:57:14

bu işi trabzon rize işine bağlayanlar ne alakası var. saçmalamayın... xray ötüyorsa kim olursa olsun gereği yapılacak.Diyelim ki rize deki hava limanı bittiğinde ve x ray cihazı öttü. görevliler ne diyecek
sikinti yok beyfendu gecebilirsunuz mi diyecekler. zaten öyle derse ki diyemezler öyle hava limanını kullananılmaz.
bu olayı trabzona bağlayıp rize de nasıl hareket edilecek çok merak edeyrum...

Avatar
Rize li 2020-03-01 01:30:56

O güvenlik ci ve polis tesbit edilip gereği yapilmalidir.

Avatar
Mustafa bostan 2020-03-01 06:44:59

Ben 30 senedir rizeye havalimanı yapalım diye siysilere baskı yaparken bu günleri görüyordum az kaldı ancak bu terbiyesizin yaptıklarıda yanına kar kalmamalı gereği yapılmalı

Avatar
Çayeli 2020-03-01 10:46:33

Yazıklar olsun, dar zihniyetli elinden geleni yapmaya çalışan pis insanlar....

Avatar
Rizeli 2020-03-02 02:24:30

Buranönce su avm ve havalimanı bitsede şu hor gorme küçük görme insanlardan kurtarsak.

Avatar
tirabzonli 2020-03-02 13:27:21

Olaya bakis ve yorumlamanizi tebrik ederim...
Koskoca kulüp başkanı x ray cihazından geçmesi nedir arkadaş yok belinde silah varmış yok onla gecilmezmis felan felan... Başkan olum adam hemde Rize başkanı sen nasıl olurda normal vatandaşa yaptığın gibi davranırsın karşısında el pençe secde etmen gerekirken.... !!!

Avatar
Rize53 2020-03-01 14:22:53

Trabzon bizim kardeşimizdir diyenler.. Bir ilin Külüp başkanına mobing uygulayarak.. Rizespor taraftarı ve Rize halkı ile dalga geçiyor. Rizelinın
böyle bir kardeşi yok.. Bügüne kadar da hiç olmadı... Asla da olmaz... Rize yi bügüne kadar idare eden... Valısinden. Burokratına ve hatta Rektörün kadar rizeye bir değer kattı mı... Rizeli.. Kendi evladına sahip çıkmazsa sonucu bu şekilde olur...

Avatar