banner468

Hasan Karal sessizliğini bozma kararı aldı

Ali Babacan'ın kurduğu DEVA Partisi kurucular listesinde adının yer almasından sonra eleştiri oklarının hedefi olan Hasan Karal sessizliğini bozma kararı aldı.

21 Mayıs 2020 Perşembe 16:18
Hasan Karal sessizliğini bozma kararı aldı

Rize'de kurucu başkan sıfatı ile AK Parti il başkanlığı ve 3 dönem Rize Milletvekilliği yaptıktan sonra sessiz sedasız siyasetten çekilen ve Ali Babacan'ın kurduğu Demokrasi ve Atılım Partisdi DEVA'nın kurucular listesinde yer alarak tekrar siyasete dönen Hasan Karal hakkında ortaya atılan eleştiri ve iftiralar karşısında sürdürdüğü sessizliğini bozacağını ve demokratik sisyasetin nasıl yapılacağını göstereceğini vurguladı. Hasan Karal sosyal medya hesabından yaptığı açıklamda: ''Değerli takipçilerim; Yaklaşık üç yıldır mensubu olduğum siyasi kurumu zora sokmamak adına konuşmadım yazmadım yutkundum. Rahmetli N. Fazıl üstadın dediği gibi ciğerimden kan çekip mürekkep yaptım ama sustum. Ama artık şimdi daha özgürüm. Mübârek Ramazan ayının mânevi hatırasına hürmeten şimdilik yine susuyorum. Hele şu bayram bir geçsin bakalım. Demokratik siyaset nasıl yapılıyor bismillah diyeceğiz. Şimdilik söyleyeceğim tek cümle: Beni hiçbir güç, sevdalısı olduğum Rizeme, hemşerilerime ve ülkemin güzel insanlarına hizmet etmekten alıkoyamayacaktır." dedi. Şimdi taraflı tarafsız herkes Hasan Karal'ın bayramdan sonra yapacağı açıklamayı merakla beklemeye başladı.

Son Güncelleme: 21.05.2020 23:27
Anahtar Kelimeler:
Hasan KaralDeva Partisi
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cuneyt 2020-05-21 23:50:08

Oy verirken benim oyunla Hasan Karal meclise gidecek diye hep üzülmüştüm. Biz reise oy verdik Ben iddia ediyorum hasan Karal Rize'de aday olsun 50 oy alamaz.

Misafir Avatar
adem 2020-07-07 11:04:22 @Cuneyt

cuneyt efendi ak partide gelmiş geçmiş hangi milletvekili kendi olduğu için kazanmış hepsi REİSİN sayesinde vekil olmşlar.boyle ucuz lafları bırakalım.hasan karal gelip senden oy isterse verme verme cebinde dursun

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sbl Kndmr 2020-05-21 16:58:47

Araştırma Hastanesi Nükleer Tıp Bölümüne ilaç gelmediği için hasta da gelmiyor burada çalışan personelde 3 günde bir işe geliyor işe gelmeden hem maaş alıyorlar hadi maaşı alıyorlar neyse birde hasta yatıyormuş gibi nöbet parası alıyorlar haksızlığın ve yüzsüzlüğün bu kadarı olmaz ve bunlardan idareye hatta rektöre kadar bilgi verildi kamuyu zarara uğrattığından ama kimse ilgilenmiyor devlet deniz yemeyen .... gibi söze geldi mi haktan hukuktan, adaletten söz ederler, kısacası sistem çökmüş ve çürümüş yenilik şart olmuş....

Avatar
Recep 2020-05-21 16:48:22

Biz bundan beş yıl önce Ak partiyi yıkmaya çalıştığını alladık ama kimseye anlatamadık beş yıl sonra geldiğimiz nokta doğru çıktı işte buyurun

Avatar
Emrullah ERDOĞAN 2020-05-22 08:14:06

Seni insan yerine koymuyorum.
Sana hakkımı helal etmiyorum,rizelinin hakkını kimlerle yedin. Sana bunun hesabını sormazsam namerdim...

Avatar
Ademoğlu 2020-05-26 18:47:47

Söz Necip Fazıldan açılmışken aklıma bunlar düştü bir kere;
"Sonunda ‘eyvah diyeceğin şeylere, başında ‘eyvAllah deme. Pişman ol fakat pişman ölme".
"Armut deyip geçmeyin, onun ilk hecesi çoğu kişide yoktur!". Selam ve Dua İle.

Avatar
Reis 2020-05-22 07:13:36

Lafla peynir gemisi yürümez..Tayyip bey sayesinde adam yerine konulanlar,sarhoş olunca kendini aslan zanneden fareler gibi atıp tutarlar..Hodri meydan buyursun bakalım Hasan efendi görelim aslanmıymış yoksa FARE mi..?

Avatar
İshak 2020-05-22 13:45:19

Hasan Kartal bir projedir o görev ona verilmiştir.

Misafir Avatar
mehmet engin korkmaz 2020-10-14 01:19:28 @İshak

Ne içiyorsan bizede ver içelim :) Hasan kartal Değil Hasan karal :)

Beğenmedim! (0)
Avatar
Fuat Kılıç 2020-05-22 22:00:41

2014 ten ber kendini fetö desteğiyle kral ilan etmiştin ne zaman ki Reis fetöcülerle iş tuttuğunu öğrendi fişini çekti işin bitti konuşacakmış peh peh keh keh vızıldayan bir sinek kadar değerin kalmamıştır Gönüller’imizde bari sus belki adam sanırlar

site sağ üst köşeye bayrak ekle