Gökhan Birben Ermenistan'da sahne aldı

Rizeli sanatçı Gökhan Birben Ermenistan'da sahne aldı.

23 Kasım 2019 Cumartesi 22:46
Gökhan Birben Ermenistan'da sahne aldı

İşte tartışmalara neden olan o konserde  kameralara yansıyan konuşmalar ve görüntüler.

https://www.facebook.com/gazeterize/videos/1018715855152842/

Son Güncelleme: 27.11.2019 01:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Soysuz hain 2019-11-24 09:18:01

Bi insan kendini ermenilere sirin gostermek icin ancak bu kadar kendini aşağılar. Abd fransadan özur dilememiz lazim icimizde bu kadar hain ermeni varken

Avatar
Hut 2019-11-24 10:18:28

Rizeli sanatçı değil Ermeni sanatçı

Avatar
PAŞALI 2019-11-24 10:28:10

ERMENİ SOYUUUU SENİİİİ NASI DİNLEMİŞİZ SENİİ ERMENİ KÖPEK

Avatar
Tüylüoğlu 2019-11-24 11:55:13

ERMENİ TAŞKINLARINI UNUTMADIK

Öncelikle kişinin Ermeni veya başka bir milletten olup olmasında mesele yok. Mesele kişinin ne insan olabilmesinde... Biz Rize-Salarhalıyız ama aslen Hemşinliyiz ve 13 göbekten Türk oğlu Türküz... Bu asil millete mahsup olmaktan gururduymamız için pek çok sebebimiz var. Bizi bu millete mensup kılan Allah’a hamdü selalar ederiz...

Kesinlikle Irkçı değil Milliyetçiyiz... Herşey beyaz olsa, o zaman beyazı fark edemezsin...
Veyahut da siyahı, sarıyı, kırmızıyı... Bir renk en güzel kendini diğer farklı Renklerde belli eder... Seni sen yapan, senden olmayan farklı olan şeylerdir. Senden farklı bir şey varsa, sen varsın. Senden farklı bir şey yoksa sen yoksun.

İnandığımız bu düşünce; Allah’ın bize emrettiği düşünce dir... Bu söylemlerden sonra artık bizlerin Irkçı olmadığımız umarız anlaşılmıştır.

Şimdi gelelim Gökhan Birben ve Ermeni meselesine... Gökhan Birben Rizelilerin bağrına bastığı bir sanatçıdır... Ama artık değildir... Ermenistan’a gidip Şov yapmış ve TERBİYESİZLİK yapmıştır... #GökhanBirben Diyor ki; “Babaannem Ermenice dua ederdi, ben o duaları şimdi edemiyorum, bugün ben Ermenice bilmiyorum, bizim dilimiz yok edildi”... hadi oradan terbiyesiz-iftiracı, senin dilini kimse yok etmedi. Siz taşkınlık yaparak kendi dilinizi kendiniz yok ettiniz... Bugün Rize de Türkçenin yanın da farklı Dil olarak Lazca da konuşulurken problem olmuyorda Ermeni konuşulunca mı problem oldu. Rize deki Lazlar Türk milletinin bir parçası olmayı hakkı ile verdiler, baştacı oldular ve asillikleri korudular... Ama siz bunu başaramadınız, ihanet çemberine girdiniz... Problem Ermenice de değil... Problem direk Ermenicilik yapıp taşkınlık olmak da... Vakti zamanın da Hemşin dağların da mülteci gibi sığınarak yerleştiniz. Biz geldiydik Pontustan bu toprakları kılıç hakkı ile elde ettik, bu topraklar bize anamızın ak sütü gibi helal dir. Biz bu toprakları aldığımızda Siz bizden olmamanıza rağmen, biz sizi baş tacı ettik ama paşa bile yaptık, Ermenice koyduğunuz bölge yerlerinin ismini dahi değişmedik ama sizden olanlar Ermeniler; Rus, İngiliz kışkırtması ile Size asırlarca kucak açan Osmanlının en kötü zamanını fırsata çevirip ilk fırsatta Osmanlı’ya taşkınlık yaptınız, Türk köylerini basıp masum insanların kanına girip namuslarına kastettiniz... Ve buna rağmen bu asil Türk milleti size katletmedi, edeplice bu Topraklar tehcir etti sürdü... Kalmak isteyen Ermeniler “biz onlardan değiliz” dedi müslüman oldu ve yine bu millet sizi yine baş tacı etti. Ey #gökhanbirben şimdi gelmişsin TERBİYESİZLİK yapıp haddini aşıyorsun, haddini aşma bu millet sana haddini bildirir, akıllı ol.

Avatar
Süleyman gür 2019-11-24 14:49:26

Bu ... Ermeni artığı imiş

Avatar