banner468

Rize'de yatılı Kuran Kursu'nda dayak iddiası

Rize'de yaşayan S.K. adlı vatandaş CİMER’e gönderdiği ihbarda, Güneysu ilçesi Kıbledağı Erkek Kuran Kursu’nda çocukların fiziksel şiddete maruz kaldığını ileri sürdü.

02 Ocak 2020 Perşembe 23:50
Rize'de yatılı Kuran Kursu'nda dayak iddiası

Kursta ders veren Y.F. ve R.K. adlı hocaların çocukları dövdüğünü iddia etti. Bir çocuğun kulağının R.K. tarafından koparılacak şekilde çekildiğini, yüzünün Y.F. tarafından yaralandığını savundu.

Şikâyetçi S.K., Güneysu Müftülüğü’ne de başvurduğunu, ismine ulaşan şüphelilerin “Dilekçeni geri çek” diye kendisini tehdit ettiğini de öne sürdü. S.K., “Daha fazlasını, o kursta yatılı kalan yüzlerce öğrenci yaşıyor” dedi.

Hürriyet'ten İsmail Saymaz'ın haberine göre, Güneysu Müftüsü Abdulkerim Çelik ise “Çocuklar kendi arasında oynarken, kulakta yara oluşmuş. Bizzat yurda gittim, hocaları çıkararak çocuklara sordum. Böyle bir durum yokmuş” dedi.

Son Güncelleme: 09.01.2020 00:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Enes 2020-01-03 12:17:23

Gerçekten oradaki hocalar öğrencilere şiddet uyguluyor yine hocaların yaptıklarını ortupas etmeye çalışıyorlar

Avatar
Makbule balıkcılar 2020-01-03 18:53:16

O çocuk korkusundan eve gelse bile olanı sòylemez zaman geçecekki sòylesin pisikolojisi alt ùst olmuş ve bidaha dùzelmesi źor hocalar vurmaz oyun oynuyodular diyolar ya inanmayın yalan şahsen ben kendim yaşadım 5 sene ve pisikolojim dùzelmiyo alı çocuklarınızı

Avatar
Rize 2020-01-03 22:22:43

Vuranın ellerini kırın, bak bir daha elini kaldırır mı?

Avatar
Guneysu 2020-01-04 01:17:00

Ört bas etmek için herşeyi yapıyolar ve bizde aynı köydeyiz ve Y.F denilen kişi ve yanında ki hocalar cocuklara siddet uyguluyo ve kuran kursuna laf gelmesin diye hep susuyolar.. Ve cocuklarin da anlatmaması konusunda korkutuyolar psikiyatri esliginde ifadelerinin alınması gerekir.. Benim kuzenim de o kurstaydı dayak yemekten yoruldum dedi cıkti ordan

Avatar
ahmet 2020-01-04 09:23:07

doğrudur o hoca ben bildim bileli bu şekilde dayak atar hiçte sevmem onun inş. hakkında yasal işlem başlatılır.

Avatar
Mümin çelik 2020-01-04 09:35:09

O hoca müsbettesine sesleniyorum. Ben 20 yıldır Rize Medine handa çaycıyım. Sıkıyasagel banada vur bekliyorum. Soysuz herif. Sarlatan

Avatar
Özlem 2020-01-03 22:25:45

Benimde kardeşim aynı kurstaydi onunda beline hoca tarafından tabure atılmıştı bilmedimiz daha neler var kim bilir bunları ört bas etmek isteyenlerde okumuş belli mevkiye gelmiş kişiler

Avatar
murat 2020-01-07 16:01:53

böyle hocalar olmaz olsun. çocukları islam'dan soğutuyorlar çocuklar kuran kursuna gitmek istemiyor. Diyanet kuran kurslarını çocuklara sevdirmeli. böyle kanı bozuklara çocukları teslim etmesinler.