Çankırı'da alevlere teslim olan ev kullanılamaz hale geldi.

Çankırı'da nesli tehlike altında olan vaşak ve yavruları kamerada
Çankırı'da nesli tehlike altında olan vaşak ve yavruları kamerada
İçeriği Görüntüle

Olay, Merkez ilçesine bağlı Germece köyünde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, bir evde henüz bilinmeyen sebeple yangın çıktı. Yangını gören vatandaşlar durumu 112 Acil Çağrı Merkezine bildirdi. İhbar üzerine olay yerine çok sayıda itfaiye ekibi sevk edildi. Olay yerine gelen itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle yangın kontrol altına alındı. Yangında ev kullanılmaz hale geldi.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Kaynak: İHA