Galatasaray'ın Trendyol Süper Lig'de 2025-2026 sezonu şampiyonluğunu ilan etmesinin ardından Türkiye'nin dört bir yanında olduğu gibi Ardahan'da da sarı-kırmızılı taraftarlar sokaklara döküldü. Bitime bir hafta kala gelen şampiyonluk sonrası kentte meydanlar, caddeler büyük bir coşkuya sahne oldu.

Bakan Işıkhan: 'Kalkınma yerelden başlar'
Bakan Işıkhan: 'Kalkınma yerelden başlar'
İçeriği Görüntüle

RAMS Park'ta oynanan karşılaşmanın ardından binlerce taraftar ellerinde bayraklar ve meşalelerle kutlamalara başladı. Ardahan'da araç konvoyları oluşturulurken, taraftarlar marşlar ve tezahüratlar eşliğinde şampiyonluğu kutladı.

Kaynak: İHA