Elazığ'da iki grup arasında çıkan tekmeli yumruklu kavga bir vatandaşın cep telefonu kamerasına yansırken, kavgayı bölgede bulunan polis memurları ayırdı.

Vali Hatipoğlu asayiş uygulamasına katıldı: '7 gün 24 saat esasıyla sahadayız'
Vali Hatipoğlu asayiş uygulamasına katıldı: '7 gün 24 saat esasıyla sahadayız'
İçeriği Görüntüle

Olay gece saatlerinde, Cumhuriyet Meydanı'nda yaşandı. Edinilen bilgiye göre, iki grup arasında yaşanan tartışma bir süre sonra tekmeli ve yumruklu kavgaya dönüştü. Bir süre kavga eden gruplar, polis memurlarının araya girmesiyle sona erdi. O anlar ise bir vatandaşın cep telefonu kamerasına yansıdı.

Kaynak: İHA