Elazığ'da Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri tarafından orman yangınlarıyla mücadele kapsamında jandarma personeline eğitim verildi.
Tahrip edilen köy camisi belediye ekiplerince yeniden ibadete hazır hale getirildi
İçeriği Görüntüle
Elazığ'da Orman İşletme Müdürlüğü'ne bağlı Karakoçan ve Palu Orman İşletme Şefliği ekipleri tarafından Kovancılar, Karakoçan, Palu, Arıcak ve Alacakaya'da görev yapan jandarma personeline eğitim verildi. Eğitimlerde orman yangınlarının çıkış nedenleri, yangın anında yapılması gerekenler, erken müdahalenin önemi ve koordineli çalışma konularında bilgiler verildi.
Kaynak: İHA




