Kemer Belediyesi Hayvan Barındırma Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi, mayıs ayında 149 hayvanı kısırlaştırdı.

Babasından ilham aldı, 59 erkek öğrenci arasından tek kız öğrenci olarak mezun oldu
Babasından ilham aldı, 59 erkek öğrenci arasından tek kız öğrenci olarak mezun oldu
İçeriği Görüntüle

Kemer Belediyesi Hayvan Barındırma Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi'ne mayıs ayı içerisinde telefonla gelen 125 ihbarı değerlendiren belediye ekipleri, 149 hayvana da kuduz aşısı uyguladı.

Toplam 44 hayvanın sahiplendirildiği merkezde, 147 hayvan da tedavi edildi. Barınağa terk edilen hayvan sayısının 37 olarak açıklandığı merkezde, başıboş haldeki 51 köpek barınağa getirildi.

Kaynak: İHA