Şanlıurfa'nın Akçakale ilçesinde bütün ekipler göreve gidince parmağına yüzük sıkışan vatandaşın yardımına itfaiye amiri koştu.

Şampiyonluk maçı sonrası kavga: 5 kırmızı kart çıktı
Şampiyonluk maçı sonrası kavga: 5 kırmızı kart çıktı
İçeriği Görüntüle

Şanlıurfa'nın Akçakale ilçesinde parmağına taktığı yüzüğü çıkaramayan Vahap Akay, Akçakale Devlet Hastanesi acil servisine giderek doktorlardan yardım istedi. Hastane görevlileri, yüzüğü çıkartmaları için itfaiye ekiplerine haber verdi.

İtfaiye amiri kolları sıvadı

Boşta ekip olmayınca devreye itfaiye amiri Tahir Bozkurt girdi. Malzemeleri yanına alan Bozkurt, hastaneye giderek yüzüğü doktor nezaretinde çıkarttı. İtfaiye amirinin bu hareketi, vatandaşlar tarafından büyük takdirle karşılandı.

Kaynak: İHA