Eskişehir'de caddedeki sıkışık trafiği beklemek isteyen motosiklet sürücüsü, kaldırıma çıkarak yoluna buradan devam etti.

Motokuryeden gülümseten ve düşündüren uyarı: 'Çok borcum var, sorry'
Motokuryeden gülümseten ve düşündüren uyarı: 'Çok borcum var, sorry'
İçeriği Görüntüle

Odunpazarı ilçesi Mustafa Kemal Atatürk Caddesi üzerinden trafik yoğunluğunda beklemek istemeyen motosikletli, kaldırıma çıkarak yoluna yaya güzergahında devam etti. Sürücünün yaptığı hamle bir araç içindeki vatandaş tarafından kaydedildi. Motosiklet sürücüsü, trafikte beklememek için yayaları yolunda bir süre devam ettikten sonra gözden kayboldu.

Kaynak: İHA