Uşak Belediyesi tarafından kent genelinde araç ve yaya güvenliğini artırmaya yönelik duba ve levha düzenleme çalışmalarının sürüyor.

Uşak'ta motosiklet kamyona arkadan çarptı: 1 ölü
Uşak'ta motosiklet kamyona arkadan çarptı: 1 ölü
İçeriği Görüntüle

Uşak Belediyesi ekipleri tarafından yürütülen çalışmalar kapsamında trafik akışının daha güvenli hale getirilmesi amacıyla çeşitli noktalarda duba yerleştirme ve trafik levhaları düzenleme çalışmaları gerçekleştiriliyor. Yapılan uygulamalarla hem sürücülerin hem de yayaların güvenliğinin artırılmasının hedeflendiği öğrenildi.

Uşak Belediyesi tarafından sosyal medya üzerinden yapılan paylaşımda, 'Araç ve yaya güvenliği için duba ve levha düzenlemelerimizi sürdürüyoruz.' ifadelerine yer verildi.

Kaynak: İHA